1. Ελαττωματικό Προϊόν

Πάντα τηρούμε όλους τους απαραίτητους ποιοτικούς ελέγχους πριν αποστείλουμε τη παραγγελία σας. Ωστόσο σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό , μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 3 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Το προϊόν μετά τη παραλαβή θα ελεγχθεί προκειμένου να αντικατασταθεί με ένα καινούργιο προϊόν αν υπάρχει σε απόθεμα ή με άλλο προϊόν της επιλογής σας.
Στα προϊόντα που συνοδεύονται από εγγύηση παρακαλούμε να επιστρέφονται με την εγγύηση της αντιπροσωπείας και την απόδειξη αγοράς.
Σε περίπτωση που διαπιστώσετε οποιαδήποτε ζημιά ή φθορά στο προϊόν και τη συσκευασία του που έχει προκληθεί από την εταιρεία μεταφοράς παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως μετά τη παραλαβή στο 2296022477 ή [email protected]. Τα μεταφορικά σε περίπτωση αντικατάστασης ενός ελαττωματικού προϊόντος βαρύνουν τα Οπτικά Μιχάλαρος , σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα έξοδα αποστολής αφαιρούνται από το επιστρεφόμενο ποσό.
Τα προϊόντα επιστέφονται αποκλειστικά και μόνο με ACS COURIER.

2. Υπαναχώρηση

Δεκτές γίνονται οι επιστροφές προϊόντων εφόσον:
-Το προϊόν βρίσκεται στην αρχική άριστη κατάσταση του
-Η συσκευασία των προϊόντων δεν έχει αλλοιωθεί ή καταστραφεί (κουτιά από θήκες μεγάλων οίκων)
-Το προϊόν δεν είναι αλλοιωμένο

Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη και δεν θέλετε το προϊόν που παραγγείλατε , μπορείτε να το επιστέψετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Η επιστροφή γίνεται αποδεκτή μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση χωρίς φθορές και αλλοιώσεις συμπεριλαμβανομένων των εγγυήσεων. Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από την απόδειξη αγοράς / Τιμολόγιο Αγοράς. Το κόστος μεταφοράς της επιστροφής του προϊόντος βαρύνει στον αγοραστή και αφαιρείται από το ποσό επιστροφής.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Αφού υποβάλετε το αίτημα επιστροφής μέσω email στο [email protected] αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας και τα προσωπικά σας στοιχεία η εξυπηρέτηση πελατών μας θα σας ενημερώσει σχετικά με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες επιστροφής του προϊόντος.

3. Αλλαγή προϊόντος

Αν δεν είσαστε ικανοποιημένοι με την πραγματοποιηθείσα αγορά , έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε αλλαγή του προϊόντος που επιλέξατε με οποιοδήποτε άλλο προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Στείλτε το αίτημα σας στο [email protected] ή επικοινωνήστε μαζί μας στο 2296022477 , ζητώντας την αλλαγή του προϊόντος. Αφού επιστραφεί και ελεγχθεί το αρχικό προϊόν θα γίνει αποστολή του νέου προϊόντος.

Εάν το προϊόν που αλλάξατε είναι μεγαλύτερης αξίας από το αρχικό προϊόν ,θα επιστρέψουμε τη διαφορά σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε. Σε αντίθετη περίπτωση που το ποσό είναι μεγαλύτερο του αρχικού ο τρόπος εξόφλησης θα συμφωνείτε πριν την αποστολή του προϊόντος.

4. Επιστροφή Χρημάτων

Επιστροφή Χρημάτων μπορεί να πραγματοποιηθεί εφόσον το προϊόν επιστραφεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του . Αφού ελεγχθεί και βρίσκεται στην αρχική άριστη κατάσταση του θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά ή μέσω email και θα δρομολογηθεί η επιστροφή χρημάτων.
Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Το ποσό της επιστροφής θα κατατεθεί στο τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξετε στα Οπτικά Μιχάλαρος μέσω τηλεφώνου ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected]

5. Περιπτώσεις που δε γίνονται δεκτές οι επιστροφές Χρημάτων

  1. Όταν πρόκειται για οφθαλμικούς φακούς που έχουν ήδη τοποθετηθεί σύμφωνα με ειδική παραγγελία σας στο σκελετό που επιλέξατε ή παραγγείλατε ειδικά ή με συνταγογραφούμενους φακούς όπως αστιγματικούς , πολυεστιακούς ή έγχρωμους με βαθμούς μυωπίας ή ηλίου.
  2. Όταν πρόκειται για φακούς επαφής κατόπιν ειδικής παραγγελίας αστιγματικούς , πολυεστιακούς ή και έγχρωμους.
  3. Το προϊόν ή η συσκευασία του προϊόντος είναι αλλοιωμένα , φθαρμένα ή κατεστραμμένα καθώς και οι εγγυήσεις και τα έγγραφα που τα συνοδεύουν.

6. Ακύρωση Παραγγελίας

Εάν έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική σας παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να την ακυρώσετε καλώντας στο 2296022477 ή στέλνοντας email με το αίτημα σας στο [email protected] .

Υπάρχει περίπτωση να γίνει προσπάθεια παράδοσης από τη μεταφορική. Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να αρνηθείτε τη παραλαβή της παραγγελίας. Σε περίπτωση που έχει γίνει πληρωμή με κάρτα η επιστροφή χρημάτων θα δρομολογηθεί μόλις το δέμα επιστραφεί στο κατάστημα και σε διάστημα 15 εργάσιμων ημερών. Στη περίπτωση πληρωμής με άτοκες δόσεις ο τρόπος επιστροφής χρημάτων θα γίνει σύμφωνα με τους κανόνες της συνεργαζόμενης τράπεζας όπως εκείνη ορίζει.