Συχνές ερωτήσεις

Γενικά

Παίρνω την ίδια ποιότητα γυαλιών ή φακών που θα έπαιρνα και στο φυσικό κατάστημα?

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, πουλάμε ακριβώς την ίδια ποιότητα σκελετών ηλίου και οράσεως αλλά και φακών επαφής ή οφθαλμικών φακών, που πουλάμε και κάθε μέρα στους πελάτες μας στο φυσικό κατάστημά μας. Δεν υπάρχει καμία διαφορά ή «έκπτωση» στην ποιότητα που εδώ και 35 χρόνια μας έχει καθιερώσει.

Είναι γνήσια τα γυαλιά που αγοράζω?

Είμαστε πιστοποιημένοι μεταπωλητές όλων των εταιρειών που εμφανίζονται στο ηλ. κατάστημά μας όσο και στο φυσικό. Έτσι όλα μας τα γυαλιά είναι γνήσια και συνοδεύονται πάντα με την γνήσια θήκη της εκάστοτε εταιρείας και το πιστοποιητικό τους (όταν αυτό παρέχεται από την εταιρεία).

Συνταγή

Που μπορώ να βρω ένα αντίγραφο της συνταγής μου?

Εάν η συνταγή σας είναι πάνω από δύο έτη ή δεν έχετε κάνει ποτέ μια οφθαλμολογική εξέταση πρέπει να επισκεφθείτε έναν οφθαλμίατρο. Μετά την εξέταση, θα σας παραδώσει ένα αντίγραφο των βαθμών της πάθησής σας που περιγράφει τι δύναμη πρέπει να έχουν οι φακοί σας ώστε να έχετε σωστή και διαυγή όραση. Στο κατάστημά μας υπάρχει εξειδικευμένος οπτικός – οπτομέτρης που μπορεί να επιβεβαιώσει την συνταγή του οφθαλμιάτρου σας ή να κάνει έναν έλεγχο στην όρασή σας.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω τους βαθμούς των φακών μου για να παραγγείλω γυαλιά?

Συνήθως οι βαθμοί των φακών επαφής είναι διαφορετικοί από αυτούς των γυαλιών, οπότε όχι.

Ποια είναι η διακορική μου απόσταση? Την χρειάζομαι για να κάνω παραγγελία?

Η διακορική απόσταση (PD) είναι η απόσταση μεταξύ της κόρης του δεξιού οφθαλμού και του αριστερού. Συνήθως ο οφθαλμίατρός σας την μετράει κατά την εξέτασή σας, εάν δεν το κάνει μπορείτε να του το ζητήσετε. Επίσης μπορείτε να την μετρήσετε και σε κάποιο οπτικό κατάστημα της πόλης σας, συνήθως αυτό γίνεται δωρεάν.

Μπορείτε να μου εξηγήσετε τα σύμβολα στην συνταγή μου?

Η συνταγή σας μας παρέχει πληροφορίες για την δύναμη των φακών που πρέπει να χρησιμοποιησούμε ώστε να έχετε σωστή και διαυγή όραση. Τα σύμβολα που εμφανίζονται σε αυτήν είναι τα παρακάτω.

  • ΔΟ = δεξιός οφθαλμός
  • AO = αριστερός οφθαλμός
  • S = Sphere ή Sph ή σφαίρωμα, όταν είναι (-) είναι ο βαθμός της μυωπίας σας, ενώ όταν είναι (+) είναι ο βαθμός της υπερμετρωπίας σας (ή της πρεσβυωπίας για κοντά)
  • C = Cylinder ή κύλινδρος, ο βαθμός του αστιγματισμού σας, όταν είναι (-) αναφέρεται σε μυωπικό αστιγματισμό ενώ όταν είναι (+) αναφέρεται σε υπερμετρωπικό αστιγματισμό.
  • Αx = Axis ή Axe, είναι ο άξονας του αστιγματισμού σας, μετριέται σε μοίρες.
  • PD = Ecart ή Ecartman, είναι η διακορική απόσταση, δηλαδή η απόσταση σε χιλιοστά (mm) μεταξύ των κέντρων των δύο ματιών.

Σκελετός και φακοί

Πως μπορώ να ξέρω τι σκελετός μου ταιριάζει?
  • Οβάλ πρόσωπο – Αυτά τα πρόσωπα θεωρούνται τα ευκολότερα στο να βρούν γυαλιά λόγω της φυσικής τους ισοροπίας. Απλά προσπαθήστε ο σκελετός να είναι λίγο μεγαλύτερος από το μεγαλύτερο σημείο του προσώπου σας.
  • Στρογγυλό πρόσωπο – Αν έχετε στρογγυλό πρόσωπο πρέπει να βρείτε έναν σκελετό που κάνει το πρόσωπό σας μακρύτερο και στενότερο. Τα κατάλληλα γυαλιά για αυτό είναι τα τετράγωνα και παραλληλόγραμα.
  • Τετράγωνο πρόσωπο – Κάποιος με τετράγωνο πρόσωπο πρέπει να προσπαθήσει να απαλύνει τις γωνίες που δίνει ένα μετώπο ή σαγόνι που είναι σχεδόν ίσιο. Τα κατάλληλα γυαλιά για αυτό είναι τα οβάλ.
  • Στενόμακρο πρόσωπο – Ένα τέτοιο πρόσωπο είναι μακρύτερο από ότι είναι σε φάρδος. Εδώ προσπαθήστε να φέρεται σε αναλογία αυτό το μάκρος. Για να γίνει αυτό χρειάζεστε έναν σκελετό που κάνει το πρόσωπο κοντύτερο. Ένας σκελετός με κάποιο έντονο σχέδιο στο επάνω μέρος του και τετράγωνος είναι ο κατάλληλος.
  • Τρίγωνο πρόσωπο – Αυτά τα πρόσωπα είναι φαρδιά στο επάνω μέρος (μέτωπο) και πολύ στενά στο σαγόνι. Για να δώσετε μια συμμετρία χρειάζεστε σκελετό που έχει μεγαλύτερο το κάτω τμήμα του ή πιο έντονο χρωματικά.
  • Σχήμα διαμαντιού – Αυτό το πρόσωπο έχει στενές γραμμές στο σαγόνι και στα μάτια. Για να διορθωθεί αυτό χρειάζεστε έναν σκελετό με αρκετά έντονο επάνω μέρος που θα βγάλει προς τα έξω τα σχήμα των ματιών σας και θα επαναφέρει την ισοροπία στο πρόσωπο.
Μπορείτε να μου βρείτε έναν σκελετό που είδα σε άλλο κατάστημα?

Εάν ο σκελετός αυτός είναι ακόμα στην μόδα και δεν είναι κάποιο παλιό μοντέλο, κατά πάσα πιθανότητα μπορούμε. Θα πρέπει να μας αναφέρετε την Μάρκα, το Μοντέλο και το Χρώμα του γυαλιού που θέλετε, σε μερικές περιπτώσεις και το μέγεθός του.

Τι γίνεται αν τα γυαλιά που παραλάβω θέλουν προσαρμογή?

Στις περισσότερες περιπτώσεις ο σκελετός σας θα χρειάζεται μια πολύ μικρή προσαρμογή. Τα περισσότερα οπτικά καταστήματα το κάνουν αυτό δωρεάν. Δεν συνιστούμε να το κάνετε μόνοι σας μιας και μπορεί να παραμορφώσετε ή να σπάσετε τον σκελετό σας χωρίς τα κατάλληλα εργαλεία και γνώσεις.

Πότε χρειάζομαι λεπτότερους φακούς?

Όταν οι βαθμοί της πάθησής σας είναι πάνω από 2 ή 3 είναι καλό να αγοράσετε λεπτότερους φακούς. Οι κοκκάλινοι(πάστινοι) σκελετοί είναι ιδανικοί στο να καλύπτουν το πάχους του φακού, ενώ οι μεταλλικοί ή σκελετοί χωρίς πλαίσιο (Grif/Nylor) δεν ενδείκνυνται για μεγάλα νούμερα μιας και το αισθητικό αποτέλεσμα θα είναι άσχημο, ακαλαίσθητο. Η επιλογή βέβαια παραμένει πάντα δική σας.

Τι γίνεται αν οι φακοί που θέλω δεν υπάρχουν στην σελίδα σας?

Σήμερα υπάρχουν δεκάδες επιλογές φακών με ειδικές επεξεργασίες, πάχη κτλ που οι συνδυασμοί τους είναι πολλαπλάσιοι… Για παράδεγμα φακοί με αντιανακλαστικές επιστρώσεις, με αντιχαρακτικές, με επιστρώσεις για προστασία από τον Η/Υ, με βαφή, φωτοχρωμικού και πολλά άλλα. Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προσπαθήσουμε να δώσουμε ένα εύρος επιλογών που απευθύνεται σε απλές παθήσεις αλλά και απαιτήσεις ώστε να μην σας μπερδέψουμε με τις εκατοντάδες αυτές επιλογές και συνδυασμούς. Από εκεί και πέρα, όταν κάνετε μια παραγγελία και μας στείλετε την συνταγή σας, μπορείτε να μας γράψετε στις σημειώσεις τι ακριβώς επιθυμείτε ώστε να σας δώσουμε μια προσφορά, ή ακόμα να σας προτείνουμε εμείς το καλύτερο για την πάθηση σε συνδυασμό με τον σκελετό που θέλετε. Ακόμα και αν θέλετε διπολεστιακούς ή πολυεστιακούς φακούς, στο κατάστημά μας διαθέτουμε όλες σχεδόν τις εταιρείες που θα καλύψουν κάθε σας ανάγκη.

Συνεργάζεστε με ασφαλιστικά ταμεία?

Βεβαίως. Συνεργαζόμαστε με όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Εάν έχετε κάποιο παραστατικό από το ταμείο σας, παρακαλούμε να μας το αναφέρετε στις παρατηρήσεις της παραγγελίας ώστε να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία. Εάν χρειάζεται να υπογράψετε κάποιο έντυπο ώστε να κάνετε χρήση του ταμείου σας τα έξοδα αποστολής του τα επιβαρύνεστε εσείς.

Καθαρισμός

Πως πρέπει να καθαρίζω τους φακούς των γυαλιών μου?

Διατηρήστε τα γυαλιά σας μέσα στην θήκη τους όταν δεν τα χρησιμοποιείται. Για να τα καθαρίσετε χρησιμοποιήστε ένα πανάκι από μικροϊνες. Ποτέ μην χρησιμοποιείτε χαρτί κουζίνας ή χαρτοπετσέτα, το υλικό τους είναι τέτοιο που προκαλεί γρατζουνιές στους φακούς. Σε φακούς με επιστρώσεις μην χρησιμοποιείτε οποιοδήποτε χημικό γιατί θα καταστραφούν οι επιστρώσεις, χρησιμοποιείστε μόνο νερό. Ποτέ μην καθαρίζετε στεγνούς φακούς με στεγνό ύφασμα ή χαρτοπετσέτα, το καλύτερο είναι να πλένετε πρώτα τον σκελετό σας με νερό και μετά να το καθαρίζετε με απαλά με το πανάκι καθαρισμού ή ένα μαλακό ύφασμα.

Μην αφήνετε ποτέ τα γυαλιά σας σε έντονες θερμοκρασίες (πχ παρμπρίζ), ειδικά τα κοκάλινα, οι μεγάλες θερμοκρασίες θα παραμορφώσουν τον σκελετό σας ή στην καλύτερη περίπτωση θα αλλοιώσουν (σπάσουν) τις επιστρώσεις των φακών σας.

Πως πρέπει να καθαρίζω τους φακούς επαφής μου?

Το μυστικό των φακών επαφής είναι ένα και μόνο… καθαρά χέρια. Κάθε φορά που βγάζετε ή βάζετε τους φακούς σας φροντίστε να έχετε πριν πλύνει τα χέρια σας πολύ καλά ώστε να ελαχιστοποιήσετε τις μολύνσεις των ματιών από τα καθημερινά μικρόβια. Ο φακός επαφής είναι από σχετικά ευαίσθητο υλικό, έτσι πρέπει να τον καθαρίζετε μόνο με το κατάλληλο υγρό καθαρισμού του. Σε περίπτωση που σας πέσει κάτω και δεν έχετε μαζί σας υγρό δεν πρέπει να το ξεπλύνετε με νερό σε καμία περίπτωση γιατί ο φακός ενδέχεται να πιάσει μύκητες ή άλλους μικροϊούς. Είναι καλύτερο να τον βάλετε στην θήκη του όπως είναι και όταν επιστρέψετε σπίτι σας να τον ξεπλύνετε καλά με υγρό και να τον αφήσετε μέσα στην θήκη για όσο διάστημα χρειάζεται να γίνει ο καθαρισμός του.

Παραγγελία

Τι πρέπει να κάνω εάν κάνω κάποιο λάθος στην παραγγελία μου?

Σε κάθε περίπτωση που αντιληφθείτε κάποιο λάθος, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν ώστε να κάνουμε μαζί τις αλλαγές που θέλετε. Εάν η κατάσταση της παραγγελίας σας είναι «Απεστάλη» δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι μιας και την έχουμε παραδώσει ήδη στην μεταφορική. Φροντίστε να μας ενημερώνετε 1-2 ώρες μετά την παραγγελία σας εάν αυτό είναι εφικτό.

Έκανα λάθος στα νούμερα των φακών μου και τα έχω παραλάβει, τι κάνω?

Οι οφθαλμικοί φακοί τροχίζονται μετά την παραγγελία σας, σύμφωνα με τα νούμερά σας και τον σκελετό που επιλέξατε. Δυστυχώς δεν μπορούμε να δεχθούμε πίσω τους φακούς μιας και δεν μπορούν να πουληθούν σε κάποιον άλλο πελάτη. Βέβαια θέλουμε όλοι να είναι ευχαριστημένοι, οπότε εάν γίνει κάτι τέτοιο θα προσπαθήσουμε να σας κάνουμε μια πολύ καλύτερη τιμή, ξέρουμε πρώτα από όλους πως ο σκελετός σας δεν είναι απλά σαν να παραγγείλατε ένα μπλουζάκι ή τζιν… είναι η όρασή σας…

Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου?

Σε περίπτωση γυαλιών ηλίου ή φακών επαφής ή σκελετών οράσεως χωρίς φακούς, θα παραλάβετε την παραγγελία σας την επόμενη εργάσιμη εάν το προϊόν έχει την ένδειξη «ετοιμοπαράδοτο». Για παραγγελίες σκελετών οράσεως με φακούς, είναι λίγο διαφορετικά. Σε απλά νούμερα και πάχη η παράδοση γίνεται το πολύ σε 1-2 εργάσιμες ημέρες, έχουμε πολύ μεγάλο stock στο κατάστημά μας και τα γυαλιά σας τα τροχίζουμε οι ίδιοι, οπότε κατά 99% θα τα παραλάβετε άμεσα. Εάν οι βαθμοί σας είναι ειδική κατασκευή θα ενημερωθείτε αμέσως μετά την παραγγελία σας για τον χρόνο παράδοσης.

Τι μεθόδους πληρωμής δέχεστε?

Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας πληρώνοντας με αντικαταβολή,κατάθεση σε τράπεζα και μέσω Paypal με τον λογαριασμό σας ή την πιστωτική σας κάρτα.

Ποιά είναι η πολιτική επιστροφών σας?

Σε κάθε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη ή το προϊόν δεν σας καλύπτει μπορείτε να το επιστρέψετε μέσα σε 7 ημερολογιακές ημέρες από την αγορά του και είτε να σας επιστρέψουμε το ποσό είτε να κάνετε κάποια άλλη αγορά. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση, με την συκευασία και την θήκη του, χωρίς να είναι σπασμένο ή αλλοιωμένο. Τα παραπάνω δεν ισχύουν για σκελετούς οράσεως με φακούς μιας και οι φακοί καθιστούνται άχρηστοι εφόσον τροχιστούν για πώληση σε άλλον πελάτη. Τα έξοδα επιστροφής και αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.